Powered By Blogger

Wednesday, June 16, 2010

tinta berdarah...

semuanya yang berlaku menjadi semakin merumitkan... hampir hilang kawalan... tapi takpe...kalau nak difikirkan sangat pun.. memang penyelesaiannya bukan dalam masa terdekat... dan andai tiada jalan penyelesaian pon.. biar aku simpan sendirian... cuma... sampai suatu masa....andainya aku tidak lagi berdaya melangkah, andai langkahku sudah di penghujung jalan atau mungkin aku dah tiada lagi disini..semuanya akan terungkai dengan sendiri... dan mungkin ketika itu orang akan faham mengapa semuanya berlaku dan berlalu bukan melalui paksinya...bukan aku menentang arus...aku hanya ingin tulus...

4 comments:

  1. sesuatu yg terpendam akn membuat luka makin parah.. jd bermusyawarahlah untuk meyelesaikan masalah.. semuanya akan selesai.. memerlukan give n take.. semoga berjaya.. :-))

    ReplyDelete
  2. erm nak komen. pic ko amek tu komik kegemaran aku. 2 dudes. wahahah. tp cite dye bnyk psl life. psl mengenak erti dunia n mengenal sesuatu yg baru. n juga mengenal kepentingan seorng sahabat. ngeeee~!!!

    ReplyDelete
  3. ahahahaah 2 dude citenye mmg best, aku follow citer dia dulu kat komik.. betul.. semuanya ttg hidup dan persahabatan... best best best

    ReplyDelete
  4. waduh2 heheheee
    aku suka kata222 mu itu

    ReplyDelete

">