Powered By Blogger

Tuesday, August 3, 2010

kembali mencoret..

warrghhhh... assalamualaikum semua... wahahahah lama dah x mencoret kat sini.. last ari tu bulan jun.. kemudian terus dengan kesibukan dalam melaksanakan tugas...

Pengalaman pertama melawat ke negara orang, best sgt, tempatnya menarik, orangnya baik, cewek2 nya juga cantik... manis gitu.. ahahahahahah ohh aku tergoda terkuciwa..( dari kerana mata ) ahahahah gurau jerk... pengalaman yg sangat menarik bagi aku, mewakili Selangor dan Malaysia ke Jambore Budaya Serumpun Malaysia-Indonesia yg mana menggabungkan pengakap dan pandu puteri malaysia bersama-sama mengeratkan hubungan serumpun budaya bersama pramuka Indonesia, sesungguhnya aku tak kan lupakan sampai bila-bila, best beb...

habis je jamboree tugasku xberakhir disitu, di sambung pula dengan kursus2 manikayu yang perlu aku habiskan dalam tahun ni untuk melayakkan aku dikalungkan manikayu pengakap muda, alhamdulillah kami peserta kursus kepimpinan manikayu PM telah selamat menamatkan kursus dengan jayanya... mmg best dak2 nih, gila2 semua.. xcaye g tgk gambar2 dalam fesbuk aku... ahahhahah meriah betul...

kemudian kerja aku bersambung2 dengan hal sekolah lagi dan kepengakapan lagi sehingga yg terkini ialah Kempori Pengakap Muda dan Remaja Negeri Selangor di mana aku ditugaskan sebagai salah seorang urusetia dan petugas negeri, bukan di bawah kontinjen Kajang.. tapi aku tetap menjenguk2 ke kontinjen aku.. melihat2 keadaan budak2 daerah aku, disamping tumpang makan.. ahahahaha

aku rasa mmg pack betul masa aku sebulan, hujung minggu je masuk kem, hujung minggu je masuk kem, masuk je hujung minggu.. ahahahahahahah Kem Rimba Templer dah jadi macam kg no 2 aku.. ahahaha.. Tapi apa pon aku enjoy dgn kerja2 aku yg mcm nih, so xde timbul isu penat atau apa.. benda kita minat.. mmg xde masalah pon kann.... lepas tu plak malamnya lepak ngan member2 giler  semua.. perhhhhh mmg best.... ahahahahaha

Jadinya hujung minggu yang baru nih aku free se free free nya... memang BEST.. aku berehat je... fuhh.... aku lepak depan tv.. ngadap lappy.. melingkar baek punya... mmg aku rasa best giler ahh... then ptg ada game boling... pon best gak walaupon kalah,, cuma xleh nak seronok2 sgt sbb aku dapat call ibu tak berapa sihat.. so. aku berada dalam mud : standby.. kalo  in case la kan...

Now apa yg  perlu untuk aku fikirkan ialah cara mana aku nak dapat duit dgn sebanyak2 nya.. hahahahah.. mcm2 dalam kepala hotak aku nih nak buat.. wakakakakaak .....

Well.. tu lah kisahnya aku xmencoret sepanjang hampir2 sebulan lebih ni... nnt ada masa aku titipkan lagi oke.. Salam Mesra dari Tinta Berdarah

No comments:

Post a Comment

">