Powered By Blogger

Monday, May 17, 2010

SELAMAT HARI GURU

Assalamualaikum semua... 1st of all aku nak ucapkan Selamat Hari Guru kepada semua yang bergelar pendidik di seluruh negara.. dengan tema GURU PEMBINA NEGARA BANGSA dengan harapan supaya kita warga pendidik menjadi tenaga untuk mencurahkan ilmu kepada pewaris negara dan bangsa pada masa akan datang. kepada semua guru yang telah mencurahkan segala ilmu padaku sehingga aku berdiri di sini.. dan aku akan teruskan mencurahkan ilmu kepada anak bangsa ku sepertimana yang pernah guruku lakukan dulu, terima kasih cikgu, jasamu tetap ku kenang hingga ke akhir hayatku.. itulah intro dr aku...  bulan Mei nih aku rasa macam-macam da jadi kat aku ni, dari eksiden kereta smpai la motorku yang rosak nih.. huhu... sedih btol mengenangkan semua benda yang berlaku ni... bila motor dan kereta aku 2-2 sekali masuk bengkel... aduhhhhh.. tapi takpela.. mungkin ada hikmah di sebalik kejadian.. erm.. perkhemahan jamboree 1 Malaysia dah selesai.. then lepas ni menanti untuk ke padang jamboree kebudayaan pulak... cukup smpai disini kali ni.. jumpa lagi di lain masa... salam dari tinta berdarah..

No comments:

Post a Comment

">