Powered By Blogger

Wednesday, April 27, 2011

To all Facebookers~

Salam allz... ketemu lagi kita ya.. seperti title hari ini... to all facebookers a.k.a pelayar facebook tegar... hehehe, mcm biasa setiap hari mmg sentiasa akan meng"update" profile masing-masing, segala komen-komen atau sekurang-kurangnya status or mood pada hari ini, seronok gak baca status kawan2 kita nih, ada yang rasa happy, menceritakan perihal kerja hari ini, apa yg dimakan ketika ini, macam-macam lagi lah, dan tak kurang juga menyatakan ketidakpuasan hati.. hehehehe, mcm2 ragam kan, tapi ragam itu jugak la yg mewarnai hidup kita seharian.. ia juga menyedarkan kita tentang betapa bahagianya kehidupan kita sekarang dengan segala kisah suka duka ini, tapi bagi aku dengan kesibukan yang melanda skrg ni membuatkan aku tidak dapat mengunjungi facebook ku sekerap yang dulu, rutin online ku juga berubah, tapi aku tetap tak lupakan kawan2 on9 aku, cuma bila kadang2 tu ada masa baru la aku menjenguk2 ke chatroom aku Selangor : 2, yeah, dimana satu masa dulu kamilah penghuni tegarnya... cuma bila masing2 terikat dengan kesibukan kerja, masa yg ada agak terhad dan xdpt lagi nak melepak di alam maya macam dulu2, insyaAllah aku nak setting balik supaya sumer geng2 aku dulu akan re-union kat room tu... ok lah cukup di sini untuk hari ini, 3.00 pm, bermula ko-kurikulum.. sehingga berjumpa lagi.. salam sayang dari Tinta Berdarah....

No comments:

Post a Comment

">