Powered By Blogger

Tuesday, January 11, 2011

tinta kembali berdarah

assalamualaikum.... wah.... lama betol rasanya tak berdarah disini.... agak lama aku menyepi dari blog nih... ampun maaf dipinta... bukan niat nak mengenepikan blog ni.. cuma untuk mencari ilham supaya dapat terus mencoret bukanlah sesuatu yg mudah.. tambahan pula aku bukanlah jenis org yg memiliki sekajang kata2 indah untuk di puisikan menjadikan lagu termerdu... hanyalah sekadar luahan yang ingin diluahkan....  ditambah dengan kekangan masa... membuat aku hampir-hampir terlupa kepada tempat untuk aku bercerita...

yeah.. tahun baru.. azam baru.. serba serbi baru...  heheheh.. ape2 pon semoga tahun nih dijalani lebih baik dari tahun-tahun sebelumnya.... cuti panjang disember lalu... aku bercuti -secuti cutinya...... best giler... ahahahahh  cuti aku penuh dgn aktiviti yg best.... so xde la terbuang begitu saje kan..... ape-ape pon 2010 sudah pon berlalu.. sudahpon kita tinggalkan... 2011 membawa cerita baru.. terus menelusuri masa yang tak pernah menunggu kita... dan aku akan seboleh-bolehnya mencari ruang dan peluang untuk terus mencoret di sini... dan tinta akan terus BERDARAH.....

sekian.. wassalam dari tinta berdarah...

No comments:

Post a Comment

">