Powered By Blogger

Friday, April 9, 2010

bicara pagi jumaat

assalamualaikum...... pagi semua.... hahahahah... semoga pagi jumaat nih memberikan kebahagiaan  kepada kita, membawa seribu rahmat kepada kita.. ok lah.. jum sembang-sembang... ehem.. pagi ni bangun tido sakit kepala pulak rasanya.. kenapa ntah.. tido awal malam td.. tapi sakit kepala gak...nih kalau aku pengsan ni.. keras aku sorang-sorang.. ahahahahahah, erm xpelah.. xde ape pon rasanya.. ok je ni sihat walafiat... tapi kalau di tarik nyawa hari ni pon.. jatuhnya pada hari jumaat.. penghulu segala hari... tapi aku berdoa agar dipanjangkan umur sebab banyak perkara yg aku belum buat lagi.. belum aku capai lagi... semoga aku berpeluang untuk menikmati hidup yang sekali je ni... ermmm cite lain plak.. kan best kalau kita dapat apa yang kita nak.. best kan? kan best kalau kita dapat buat apa yang kita nak, kita inginkan semua dengan cara kita.. best kan? n kan best kalo kebahagiaan adalah sepenuhnya milik kita.. best kan? tanpa prejudis... eheheh, tapi apa pun walaupun tak semua yang aku harapkan aku dapat, aku bersyukur dapat terus hidup dan menjalani hari-hari aku yang bakal mendatang, cuma kadang-kadang aku tak mampu untuk berseorangan.. aku perlu untuk seseorang berada disisi aku...kerana ia akan memberikan aku kekuatan untuk aku terus berdiri..berlari... menghadapi hidup ni.. kepada yang menyokongku... terima kasih aku ucapkan kerana menyemarakkan lagi semangat untuk aku terus kuat walaupon berbagai-bagai dugaan yang aku terima... aku teruskan hidup.. semuanya untuk org yg aku sayang.. terima kasih lagi sekali... ok lah.. cukup untuk pagi ni.. ketemu lagi ya.. salam sayang dari Mr Qai ...

No comments:

Post a Comment

">